Nowa odsłona programu flotowego Toyoty

Wzmocniona oferta, większa dostępność aut i gwarancja realizacji dostaw

Toyota rusza z nową odsłoną programu flotowego. Swoim klientom proponuje pełną dostępność aut, elastyczne formy finansowania samochodów, gwarancję warunków oraz realizacji dostaw. Doradcy flotowi oraz samochody testowe są na każdej stacji dilerskiej.

 

W 2023 roku Toyota jest liderem rynku flotowego, w którym ma 16,6% udziału. Od stycznia do lipca firmy zarejestrowały 38 174 aut Toyoty. Jest to o 18% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (i o blisko 16 tys. egz. więcej niż konkurent zajmujący drugie miejsce w zestawieniu).

W nowej strategii marki dla firm Toyota wzmocniła ofertę dla najważniejszych modeli flotowych, w tym hybryd, które wyróżniają się na rynku niskimi kosztami eksploatacji. Dostępność aut została zwiększona, a zamówienia realizowane są szybko.

Pełna dostępność aut i gwarancja warunków

Toyota dysponuje pełną gamą modelową, stąd też oferuje swoim klientom konkurencyjne oraz elastyczne warunki, a także gwarantuje terminy dostaw. Warunki zakupu lub finansowania auta dostosowywane są do rodzaju działalności danej firmy czy przedsiębiorstwa.

Kredyt, leasing czy wynajem długoterminowy – to firma decyduje, jaka forma finansowania nowego samochodu jest dla niej najodpowiedniejsza. Uwagę zwraca zwłaszcza program KINTO ONE oferujący nowoczesne formy finansowania nowych pojazdów bez konieczności posiadania ich na własność. Umożliwia on Toyocie zagwarantowanie stałych miesięcznych kosztów użytkowania, które zawierają pełną opiekę własną, w tym ubezpieczenie, wymiany opon oraz przeglądy serwisowe.

Program KINTO ONE jest dedykowany zarówno dużym przedsiębiorstwom, jak i małym firmom. Z tej formy finansowania można skorzystać, planując zakup już trzech samochodów. Co więcej program dostępny jest już na trzecie auto zamawiane w ciągu trzech ostatnich lat.

Mirosław Sochacki, Corporate Sales Senior Manager w Toyota Central Europe, tak mówił o zaletach tego rozwiązania:

„Dzięki zaufaniu naszych klientów, którzy chcą mieć w swoich flotach nowoczesne, oszczędne i niskoemisyjne samochody, jesteśmy liderem w Polsce. Bardzo uważnie analizujemy rynek i dokładamy wszelkich starań, by zaproponować naszym partnerom jak najlepsze rozwiązania. Błyskawicznie odpowiadamy na potrzeby klientów, dlatego wprowadzamy nową odsłonę programu. Pełna dostępność aut, szybka realizacja zamówień oraz gwarancja warunków to jego najważniejsze założenia”.

Najwyższa jakość obsługi klienta

To, co od lat wyróżnia Toyotę, jest najwyższy poziom obsługi klienta. W każdej stacji dilerskiej pracują wykwalifikowani doradcy flotowi. Pomagają oni nie tylko wybierać odpowiedni model, lecz proponują też najwłaściwszy sposób jego finansowania. Klientom zainteresowanym autami klasy premium mogą przedstawić ofertę na samochody marki Lexus. Z doradcą flotowym Toyoty można skontaktować się także, wypełniając formularz kontaktowy na stronie toyota.pl.

Wybierając nowy samochód, warto też skorzystać z kilkudniowych jazd testowych. Każda stacja dilerska Toyoty ma park samochodów testowych przeznaczony dla firm. Ponadto doradcy flotowi mogą także zaproponować udział w Akademii Jazdy Toyoty i Lexusa, gdzie w bezpiecznych warunkach można sprawdzić możliwości aut oraz przetestować m.in. działanie najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa i wspomagania kierowania Toyota T-MATE.