Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
2 października 2025

60 vanów Toyoty dla firmy Food Cargo

Nowe PROACE CITY w barwach Sandwicz Szop

Toyota dostarczyła firmie cateringowej Food Cargo, będącej właścicielem marki Sandwicz Szop, 60 egzemplarzy PROACE CITY. Pojazdy te będą służyć do dostarczania świeżych posiłków w 10 największych aglomeracjach w Polsce. Samochody zostały sfinansowane w ramach Leasingu KINTO One.

Food Cargo to firma cateringowa, która jest właścicielem marki Sandwicz Szop. Ostatnio poszerzyła ona swoją flotę o 60 samochodów PROACE CITY w wersji Active, które będą służyć handlowcom, dostarczającym catering do tysięcy klientów. Pojazdy sfinansowano w ramach Leasingu KINTO One. Samochody wydał salon Toyota Poznań Centrum, należący do Grupy Cygan.

Jan Szydło, dyrektor sprzedaży Sandwicz Szop, mówiąc o zmianach we flocie swojej firmy, podkreślił:

„Nowe samochody Toyoty dołączają do naszej floty. Każdy PROACE CITY to kolejny krok do jeszcze większej mobilności i niezawodności. Samochody trafią do naszych handlowców, czyli osób, które ciągle są w trasie i docierają do tysięcy miejsc pracy w 10 największych aglomeracjach w Polsce. Stawiamy na pewnego partnera, jakim jest Toyota. Samochody zapewniają naszym pracownikom bezpieczeństwo i komfort, a firmie niskie koszty eksploatacyjne. Dzięki finansowaniu w KINTO One mamy wszystko w jednej niskiej racie”.

Mirosław Lewandowski, kierownik ds. kluczowych Klientów Hunter z Toyota Poznań Centrum, dodał:

„Przekazanie 60 egzemplarzy Toyoty PROACE CITY firmie Food Cargo to dla nas ogromna satysfakcja. Cieszymy się, że ten model – najmniejszy z rodziny Toyota Professional – zyskał tak duże zaufanie i będzie wspierał codzienną pracę handlowców w największych polskich miastach. To dopiero początek naszej współpracy – już dziś rozmawiamy o kolejnych zamówieniach i rozwiązaniach flotowych, które w przyszłości pozwolą jeszcze lepiej dopasować flotę do dynamicznych potrzeb biznesu”.

Szeroka gama Toyoty PROACE CITY

Warto podkreślić, że Toyota PROACE CITY to najpopularniejszy model na rynku LCV w Polsce. Do końca sierpnia 2025 roku zarejestrowano 4581 egz. tego pojazdu. Samochód jest oferowany zarówno jako auto dostawcze, jak w osobowej wersji Verso.

Odmiana dostawcza występuje w 2 długościach nadwozia – Standard oraz Long, a także w kilku wersjach wyposażenia – Active, Comfort i Furgon Brygadowy Active. Przestrzeń bagażowa mieści do 4,4 m3 ładunku o masie do 1000 kg. Gama napędów obejmuje silniki Diesla o pojemności 1,5 litra i mocy od 100 do 130 KM, silnik benzynowy 1.2 D-4T o mocy 110 KM, a także napęd elektryczny o mocy 136 KM i zasięgu do 330 km.

Najmniejszy samochód w gamie Toyota Professional w wersji van imponuje przemyślaną konstrukcją przestrzeni ładunkowej oraz możliwością zainstalowania specjalistycznej zabudowy renomowanego producenta z pełną gwarancją.

Toyota wspiera rozwój polskich firm

Toyota to producent, który stara się współpracować z firmami na zasadach partnerskich, dostosowując warunki zakupu lub finansowania samochodu do rodzaju działalności. Klienci, którzy wybierają modele z gamy Toyota Professional, zyskują też pewność, że ich auto będzie mogło pracować niemal non stop. Wszystkie modele z rodziny PROACE są objęte Gwarancją PRO na 3 lata lub do 1 000 000 km, która obowiązuje również na samochody po konwersji. Dostępna jest również Gwarancja Mobilności, która stanowi dodatkową ochronę pozwalającą użytkownikom uniknąć niespodziewanych przerw w pracy spowodowanych awarią pojazdu.

Edyta Chotkowska, Key Account Manager w Toyota Central Europe, mówiąc o zaletach modeli z gamy Toyota Professional, podkreśliła:

„Z pełną gamą wszechstronnych modeli Toyota Professional wspieramy dynamicznie rozwijające się polskie przedsiębiorstwa. Wszystkie samochody z rodziny PROACE, w tym najmniejszy w gamie PROACE CITY, można dostosować do potrzeb biznesu, wybierając zabudowy renomowanych producentów z pełną gwarancją, a dodatkowa Gwarancja Mobilności to nieoceniona pomoc w przypadku nieplanowanych przestojów. Atrakcyjne formy finansowania, minimum formalności, a także rozbudowana sieć serwisowa we wszystkich zakątkach kraju to nasze mocne karty na rynku flotowym”.